Från och med 1 oktober ändrar vi vår telefontid till vardagar kl. 9–12 (tidigare 8–12).
Idag gör de flesta sina serviceanmälningar via Mina Sidor och ställer sina frågor till oss via mail. Allt fler väljer alltså att kontakta oss digitalt och våra telefonsamtal har minskat betydligt, vilket gör att vi nu vill anpassa våra telefontider utifrån det nya behovet. Genom att korta ner vår telefontid något frigör vi tid som vi kan lägga på andra delar av verksamheten där den behövs allt mer.
På Mina sidor kan du göra dina serviceanmälningar dygnet runt och de går direkt till fastighetsansvarig i ditt område. Det gäller både anmälan på något i din lägenhet eller i gemensamma utrymmena. Vid akuta ärenden finns vår jour alltid tillgänglig och vi läser löpande våra mail, dit du också kan maila och be om att bli uppringd.
Vi finns såklart fortfarande tillgängliga på telefon, men en timme kortare varje dag.